dissabte, 20 de març del 2010

Més petiteses

Aquest matí he anat a La Central del carrer Elisabets per comprovar la notícia. I, sí, és cert: l'editorial Minúscula ha encetat una col·lecció (Microclimes) en català. És una gran alegria. Fins ara, cada cop que em comprava algun llibre publicat per Valeria Bergalli (a qui mai podrem agrair prou la seva gran tasca) em preguntava el mateix: «I això no es pot fer en català?» Doncs sí, ara es fa. Gràcies. De moment la col·lecció consta de dos títols, però quins dos títols!: L'illa de Giani Stuparich i Verd aigua de Marisa Madieri. Doncs, apa, a veure qui més s'hi anima.

4 comentaris:

Hasbarats ha dit...

Una notícia extraordinària. Una editorial excepcional.

David ha dit...

Doncs sí. M'ha ajudat a descobrir tants autors i tantes obres que crec que aquesta és una notícia de les millors que em podien donar.

SU ha dit...

David,

"L'illa" m'ha agradat molt.

Ara estic molt pendent de saber quins seran els proper títols de la col·lecció "Microclimes".

Bones lectures, sempre!

SU

David ha dit...

És un gran llibre. Jo també espero les properes edicions d'aquesta col·lecció amb moltes ganes.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts with Thumbnails

GIRONA

GIRONA